П`ятниця, 29.03.2024, 09:07
Вітаю Вас Гість | RSS

Персональний сайт вчителя Христич Олени Петрівни

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 5
Показано матеріалів: 1-5

Відкритий урок у 6 класі

Конспекти уроків | Переглядів: 3698 | Додав: inconstant | Дата: 30.11.2014 | Коментарі (0)

Тема уроку:  ЗНАЙОМСТВО З ПЕРСПЕКТИВОЮ. РИСУВАННЯ КУБА І ПРЕДМЕТІВ ПРЯМОКУТНОЇ ФОРМИ

Мета:

• навчальна: ознайомити учнів з поняттям «перспектива», видами перспективи, правилами зображення куба та предметів прямокутної форми з урахуванням перспективних скорочень;

• розвивальна: розвивати вміння аналізувати предмети прямокутної форми, передавати їх об'ємність на двовимірній площині аркуша паперу; формувати естетичні почуття, смак; активізувати творчу ініціативу учнів;

• виховна: виховувати зацікавленість творами образотворчого мистецтва.

Конспекти уроків | Переглядів: 1560 | Додав: inconstant | Дата: 17.11.2014 | Коментарі (0)

Тема. Пропорції фігури людини. Силует «Сім’я», «Пара», «Танець».

Мета: продовжити знайомство учнів із способами зображення людини, основними пропорціями фігури людини, розвивати окомір, відчуття співвідношень, вдосконалювати навички роботи в техніці силуету.

Конспекти уроків | Переглядів: 2963 | Додав: inconstant | Дата: 17.11.2014 | Коментарі (0)

Тема уроку:   Колірний та тоновий стан. Мій настрій у пейзажі.

Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із засобами передавання настрою в образотворчому мистецтві; закріплювати навички роботи з фарбами; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати співвідношення кольорів; розвивати дрібну моторику руки; виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості.

Конспекти уроків | Переглядів: 1783 | Додав: inconstant | Дата: 17.11.2014 | Коментарі (0)

ТЕМА 1. ХУДОЖНІ СПОСОБИ ЗОБРАЖЕННЯ ПРОСТОРУ

Передача простору. Повітряний, візуальний, умовний простір.

Виконання композиції «Простір»

Мета уроку: 

1. Ознайомити з поняттями «художній простір», «супрематизм», дати знання про візуальний, повітряний, умовний простір; Продовжити знайомство з творчістю художників.

2. Розвивати просторове й абстрактне мислення;навички роботи з кольором при передачі простору. 3. Виховувати акуратність, інтерес до створюваної роботи, активізувати творчу ініціативу учнів.

Конспекти уроків | Переглядів: 2099 | Додав: inconstant | Дата: 17.11.2014 | Коментарі (0)

Категорії розділу
Вхід на сайт
Пошук